Janken: Ja och sista minuten av filmen , med Styf's redan nu klassiska mål från mittlinjen är inte heller fel.
Inlägg: 1169714
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Andersson: Tycker att det är roliga att se hur glad Axelsson blir när han eller någon i hans kedja gör mål :D
Gillar även Landers tackling.
Gillar även Landers tackling.