Själv har jag inte sett Riga en enda gång. Jag får kanske nöja mig med att tippade rätt resultat och 50% rätt av Timrås målskyttar andra gången Timrå mötte Riga?
Fan, undra om man inte ska ta tag i expekt igen? Rätt första matchen måste ju vara ett tecken på kommande stordåd. Miljonvinsterna väntar!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Själv har jag inte sett Riga en enda gång. Jag får kanske nöja mig med att tippade rätt resultat och 50% rätt av Timrås målskyttar andra gången Timrå mötte Riga?
Fan, undra om man inte ska ta tag i expekt igen? Rätt första matchen måste ju vara ett tecken på kommande stordåd. Miljonvinsterna väntar!