Knylan: Själv lägger man sig inte i diskussionen då man bara maxar 22,5 kg i bänkpress. Kankse skulle byta personlig tränare då han la en hantel bredvid bänken o som jag gjorde en frivolt på när jag gick därifrån? Ångermanlänningar.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Kankse skulle byta personlig tränare då han la en hantel bredvid bänken o som jag gjorde en frivolt på när jag gick därifrån? Ångermanlänningar.