Simmalugnt: Ligisterna på cancerön skall fanimej inte få känna någon tillfredställelse över en derbyseger mot Timrå. Aldrig i h-e! Att dessutom Jocke Lundström fick hålla nollan ifjol var ju direkt pinsamt. Man skämdes som en hund på läktaren!
Det får helt enkelt inte se ut på det viset! Någon ordning på torpet får det lova att vara!
Och Mattias Karlsson har ju givit mig ett muntligt löfte om derbyseger! Och jag litar på hans ord.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Det får helt enkelt inte se ut på det viset! Någon ordning på torpet får det lova att vara!
Och Mattias Karlsson har ju givit mig ett muntligt löfte om derbyseger! Och jag litar på hans ord.
ALLTID RÖTT, ALLTID RÄTT ;)