1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1178624

Sv: Timrå IK - Brynäs 2009-09-24
Ja jisses. Kan vi återgå till matchtråden nu?

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Brynäs 2009-09-24
T T: Spontant känner jag bara: Äntligen dags för nedsläpp! En viss nervositet finns i kroppen. Den har liksom kittlat så där lite smått irriterande under hela dagen. En känsla som det inte riktigt går att sätta fingret på. Ibland gör den sig påmind extremt mycket och vissa stunder under dagen har man knappt känt den.

Det är i alla fall oerhört skönt att det är dags nu. Men man har ju ingen aning vart Timrå står. Spännande som fan, nervkittlande redan nu.

Hua vad man har längtat tills den här dagen.

MPS gör första målet.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer