RocknRolf2: Ja nog hade man förväntat sig mer, såg inte Timrå spela sig genom mittzon in offensiva en enda gång.
Nu ska man väl kanske inte dra för stora växlar på en match, men av det man såg idag så nog saknas det en del i offensiven. Usch vilket sömnpiller, såg ut som i träningsmatchen mot Saik.
Axel kass, Starkov kass. Jeppe kass. Hynning Kass.
Eller Lindbäck, Sonntag, Skogs, Sebbe var bra. Övriga måste kunna bra mkt bättre annars blir det jobbigt.
Defensiven såg dock bättre ut än ifjol, alltid nått.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
RocknRolf2: Ja nog hade man förväntat sig mer, såg inte Timrå spela sig genom mittzon in offensiva en enda gång.
Nu ska man väl kanske inte dra för stora växlar på en match, men av det man såg idag så nog saknas det en del i offensiven. Usch vilket sömnpiller, såg ut som i träningsmatchen mot Saik.
Axel kass, Starkov kass. Jeppe kass. Hynning Kass.
Eller Lindbäck, Sonntag, Skogs, Sebbe var bra. Övriga måste kunna bra mkt bättre annars blir det jobbigt.
Defensiven såg dock bättre ut än ifjol, alltid nått.