1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1178899

Sv: Timrå IK - Brynäs 2009-09-24
Hahl Bundy:

Den här matchen kunde ha gått hur som helst egentligen. En dålig match där lagen delar på poängen, känns ganska rättvist tycker jag.

Med premiären spelad och lite mindre nerver nästa match borde både Brynäs och Timrå kunna prestera mycket mer ordnat spel.

Er höjdpunkt var ju solklart hela mittenperioden i stort sett, där har vi Markström att tacka. Så nog hade ni ljuspunkter i matchen.

Pääjärvi, Lander och Corso tyckte jag oroade oss mest i kvällens match, speciellt den sistnämnde.

Fransmannen som jag inte kan stava namnet på såg inte helt oäven ut, men jag tyckte att han såg ut att väga lite lätt och förlorade lite för mycket närkamper och kampsituationer. Det kan ju visserligen bara vara i den här matchen såklart...


Lite tankar från en utomstående...

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Brynäs 2009-09-24
MarcusElving: "Er höjdpunkt var ju solklart hela mittenperioden i stort sett, där har vi Markström att tacka. Så nog hade ni ljuspunkter i matchen."

Det har du nog rätt i.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer