1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614990 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1179275

Sv: Apropå nånting...
Heleniz: Jag hade hoppats på att få njuta av resan med en kall öl.. Men nog är jag med på resan alltid.. Jobbar dock

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
jens_88: Klart du ska dricka öl på resan, jag kan jobba istället för jag pallar inte dricka om jag ska åka tåg :P

Sv: Apropå nånting...
...så förutsätter jag, rentav Kräver(!), att klacken höjer sig en sisådär 20 snäpp.

Klacken ska leverera men det gjorde den inte. Att stå o kräva att spelarna ska upp ett par snäpp när man själv står o "lallar" på från läktarhåll, det håller inte.
Tungt o malande ska det vara. En bortaklack ska inte äga Eon, det är bara så!
Så dom som står i klacken får börja analysera sin egen insats, för den var bedrövlig!


Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer