...så förutsätter jag, rentav Kräver(!), att klacken höjer sig en sisådär 20 snäpp.
Klacken ska leverera men det gjorde den inte. Att stå o kräva att spelarna ska upp ett par snäpp när man själv står o "lallar" på från läktarhåll, det håller inte. Tungt o malande ska det vara. En bortaklack ska inte äga Eon, det är bara så! Så dom som står i klacken får börja analysera sin egen insats, för den var bedrövlig!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Klacken ska leverera men det gjorde den inte. Att stå o kräva att spelarna ska upp ett par snäpp när man själv står o "lallar" på från läktarhåll, det håller inte.
Tungt o malande ska det vara. En bortaklack ska inte äga Eon, det är bara så!
Så dom som står i klacken får börja analysera sin egen insats, för den var bedrövlig!