1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1179747

Sv: Frölunda HC-Timrå IK 2009-09-26
Per HApps: undrar om Kirill blir kvar ,ingen lysande inledning av honom ,jag tvivlar , man ser inte det stora i honom....

Svarskommentarer

Sv: Frölunda HC-Timrå IK 2009-09-26
Nybbe: Så länge Starkov är bättre än Viktor Huss och company så blir han kvar. Vi kan ju inte kicka honom när vi bara har 12 forwards på kontrakt utöver honom.

Sv: Frölunda HC-Timrå IK 2009-09-26
Nybbe: Nu är det bara 2 matcher , han hade väl hela oktober också ? Men , OM han inte blir kvar ( hoppas han visar kvalité snart ) så vill jag att Timrå värvar en spelartyp liknande Gath i Rögle / Bastiansen i FBK dvs stor stark , skymma framför mål , slå in returer , 'grisa' lite när spelet låser sig osv.

Men som sagt : det ultimata vore om det lossnade för Starkov , för var ska man hitta en ledig forward någonstans ?

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...