Nybbe: Nu är det bara 2 matcher , han hade väl hela oktober också ? Men , OM han inte blir kvar ( hoppas han visar kvalité snart ) så vill jag att Timrå värvar en spelartyp liknande Gath i Rögle / Bastiansen i FBK dvs stor stark , skymma framför mål , slå in returer , 'grisa' lite när spelet låser sig osv.
Men som sagt : det ultimata vore om det lossnade för Starkov , för var ska man hitta en ledig forward någonstans ?
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Men som sagt : det ultimata vore om det lossnade för Starkov , för var ska man hitta en ledig forward någonstans ?