The Palm: Challe talar idag om det "nya" Timrå. Jag hoppas det visar sig ikväll eftersom vi brukar ha så svårt mot FBK om man ser tillbaka, att det nya innebär att vi vinner borta mot FBK för en gångs skull.
Corso behöver göra lite poäng, gärna nåt mål oxå. Anger behöver göra mål, liksom Hynning.
Man får väl tro att "rätt" spelare får chanserna ikväll o dessutom nitar in pucken hårt rejält o skoningslöst! Man får gärna nita nåt gammalt ex. oxå för den delen. :)
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jag hoppas det visar sig ikväll eftersom vi brukar ha så svårt mot FBK om man ser tillbaka, att det nya innebär att vi vinner borta mot FBK för en gångs skull.
Corso behöver göra lite poäng, gärna nåt mål oxå.
Anger behöver göra mål, liksom Hynning.
Man får väl tro att "rätt" spelare får chanserna ikväll o dessutom nitar in pucken hårt rejält o skoningslöst! Man får gärna nita nåt gammalt ex. oxå för den delen. :)