1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

581155 inlägg · 6216 ämnen

Färjestads BK - Timrå IK 2009-09-28

1180890 · » Till forumet


Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2009-09-28
Blizzard: Men som vi har nu har vi ingen kedja som producerar.

Jag är för Pärra-Corso-Anger i samma, då har vi en kedja som bör producera i alla fall.
Kommentera

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2009-09-28
Uno Gordon:

Det är svårt att inte gilla Magnus The Devil, går nog inte å reta upp den mannen, att jag aldrig lär mig.....

Skit åsså, men är man bakomför så är man....
Kommentera

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2009-09-28
actionleif:
Där får du helt och hållet skylla dig själv ;-)
Kommentera

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2009-09-28

Bragd-Birger: Jag vet inte hur det sett ut tidigare säsonger men jag skulle tro att Mattias K är en slowstarter. En stor spelare som liksom behöver få lite tid på sig för att få igång sin kropp. När det gäller Corso tycker jag att han varit precis så bra som jag förväntar mig. Däremot tror jag det skulle vara bättre om han var den som levererade passningarna i stället för som det är nu då han är den som finns framför kassen.

Jag tror att det skulle bli bättre om man bytte ut t.ex. Hynning i första-kedjan till någon som kan ta jobbet framför kassen. På så vis tror jag man får ut maximalt av Corso.

Kommentera

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2009-09-28
Laken: om Hynning sett dålig ut innan så kommer han absolut bli dålig om du sätter Pärra-Corso-Anger i samma. Vem ska Hynning få hjälp av då?

Näe antingen byter man på Pärra och Pääjärvi= Päära-corso-hynning
eller så byter man hynning mot anger = Pärra-G Karlsson-hynning & Anger-corso-Pääjärvi
Kommentera

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2009-09-28
Laken: Va? Kritisera? Har du slutat medicinera?
Kommentera

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2009-09-28
Måste bara kritisera Hynning som sett oerhört "slarvig" ut!
Han har spelat med alldeles för små marginaler, kanske borde Anger få ta hans plats i första kedjan? Mitt förslag blir:

Pärssinen - Corso - Anger
Kommentera

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2009-09-28
Ålrajt. Nu har vi genomlidit en krampaktig premiär och två av de - på förhand - svettigaste bortamatcherna.
Den första matchen glömmer vi. Premiär är premiär, och Brynäs är Brynäs. Sen blir det lite värre att förklara en på det stora hela fantastisk match mot ett bra Frölunda, samt en precis tvärtom-match mot ett blekt FBK.

Jag vet inte, jag. Omöjligt att avgöra var årets Timrå egentligen står någonstans. Poängutdelningen hittills skiter jag i. Det kunde, precis som påpekats, fladdrat lite marginaler åt rätt håll och bringat in ett par pinnar. Men det ändrar inte det vi bevittnat på isen.

Framförallt är man ju lite tagen av förvånande spelarinsatser. Så här långt, bör poängteras. Mattias Karlsson? Låt oss hoppas att det handlar om någon form av acklimatiseringsprocess, annars har vi jävligt oönskade bekymmer.
Sonntag har förvånat i andra riktningen, vilket i o f s inte är särskilt svårt för en bänkad SSK-back. Den signaturen orsakade ju ingen kollektiv forumfeber, om man säger så.
I övrigt längtar man efter Caslava. En stabil, defensiv back som förhoppningsvis levererar enligt förhoppningar sisådär 25 minuter/match sitter som en smäck.

Forwards då. Tja. Vad säger man? Corso har kvaliteter, men har näppeligen kommit till sin rätt. Han är ingen härförartyp a'la Krykov, Zäta eller för den delen Hahl. Vilket åtminstone jag hoppats på. Men nog kan han leda en leverande förstafemma om kedjekemin blir den rätta. Hynning/Pääjärvi känns dock inte som optimala parhästar. Jag vill se Pärssinen hoppa upp i hierarkin och köra med Corso.

Annars antar jag att Challe håller fast vid sina kedjor av goda anledningar. Har inte sett ngn träning, men jag föreställer mig att det där anas kvaliteter som inte kommit ut på match. Än. Ett jävligt lämpligt tillfälle för detta är i morgon.
Då väntar som bekant SSK. Hualigen. Ett lag som har förmågan att få Brynäs att se ut som 80-talets CSKA-Moskva på lekhumör. Här gäller att det att mala, mala, mala. Driva upp tempot hela tiden och inte låta SSK trasa sönder.

En förlust är fanimej helt otänkbar. Det finns inte på kartan. Det får se ut hur som helst, bara man visar att man är ett bättre lag som klarar av att hålla i taktpinnen och vara herrar på isen. Inget dutt. Och inga toknaiva backstötningar i 50/50-lägen. SSK vill kontra. SSK må vara bajs, men dom vet om det. Sånt är livsfarligt.

Hursom, så här på förhand känns det som en fantastisk match. Inte ur ett hockeyperspektiv, men ur ett nervdito. Jag tog målen i arslet mot VF med stabila stönanden. Så blir det icke i morgon. En förlust, och jag kommer att spräcka blodkärl. En vinst och jag kommer att dansa på borden.
Såna förutsättningar är på sätt och vis underbara.
Kommentera

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2009-09-28
stefan jalonen: Äh, sluta skämta och gå lös med sågen på några klubbor istället ;)
Kommentera

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2009-09-28
actionleif:
Sa jag aldrig ett ord om heller. :-D
Jag försökte bara skämta med vår gode Uno, men det gick tydligen inte riktigt hem. Nåja.
Kommentera

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2009-09-28
stefan jalonen: Jag kör med enhandsfattning och anser mig inte vara en dålig bilförare för det.
Kommentera

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2009-09-28
Uno Gordon:
Ja vad vet jag?
Är ju bara en enkel lastbilschaufför jag ;-)
Kommentera

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2009-09-28
stefan jalonen: Ja inte sitter jag som farsan min i vartfall och blåsuger tag i ratten med båda händerna. Jag har trots allt övningskört och jag hade då ett lätt och ledigt grepp. Det är en konst att kunna köra bil. Och inte ens min morbror som uppnått den aktningsvärda åldern av 66år kör bil som en gubbtjyv. Tvärtom är han jäkligt stabil. Inte mesigt, inte våghalsigt utan 3,7 på en skala 0-5!
Kommentera

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2009-09-28
Uno Gordon:
Enhandsfattning? Nu fick vi nog svar på varför du inte har körkort Uno ;-)
Kommentera

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2009-09-28
Uno Gordon: Underbart inlägg Uno, tummen upp :)
Kommentera

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2009-09-28
Abron: Och i vilket stycke kommer du in bilden Gunnar? Du är väl kompetent och kunnig på alla dess sätt och vis. Belevad men nyanserad. Du har väl alltid tagit det bästa från världens alla hörn. Lite gammalt, lite nytt, lite fräckt, lite otidsenligt, lite käckt osv.

Men du tillhör inte den där berömda pocenten sörru! Du är ju för bövelen ett unikum Grönberg! Ett unikum! Vem kan mäta sig med dina meriter och erfarenheter? Inte jag i vartfall! Jag säger bara OK-Cupen - det räcker så!

Nu talar vi om de här förbannade kvacksalarna som tror att de kan och vet allting och blåvägrar att ändra uppfattning hur överbevisade de än må bli. Och inte kan de klappa händerna eller bidra i ett endaste stycke till en levande supporterkultur. De bara upptar dyrbar plats med sina feta arschlen iförd nystrukna finbyxor och karamellfärgade skinnkepsar likt en Stöde-Isak och anses sig vara viktigast i världen. Det är inget jävla lekis eller daghemsverksamhet det vi sysslar med. Jag avskyr gubbtjyvar och kärringarna som inte hänger med i utvecklingen och bara skall agera bromsklossar mest hela tiden och inte begriper hur jäkla illa det ser ut! Det är precis lika onyanserat som att Börje 76 skall ut i trafiken och styra med en rostig Opel och vägrar ha enhandsfattning på ratten och liksom skall krypa fram i trafiken. Det zinkar ner allting annat nåt djävulskt. Gärna rutinerade rävar i fältet men då skall de veta sin plats och inte opponera sig mot dagens ungdom och ifrågasätta precis varenda liten sketen detalj. Är man inte flexibel eller anpassningsbar då har man inget där att göra. Så enkelt är det!

Tallefjantar i karamellfärgade skinnkepsar med käpp och rullatorer är inget önskvärt inslag på ståplatsläktaren!

ALLTID RÖTT, ALLTID RÄTT ;)
Kommentera

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2009-09-28
Knylan: Det är förhoppningsvis många som håller med dig. Givetvis även jag.
Kommentera

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2009-09-28
Abron: Varför känna sig träffad? Bidrar du så bidrar, men annars så kanske du skulle ta och suga in det Knyllot och Uno skriver och ta det på rätt sätt.
Kommentera

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2009-09-28
The Palm:

Riktigt bra inlägg. Håller med i allt.


Framför allt Mattias Karlsson ser ju ut som en stor nallebjörn i stället för en stor skräckinjagande timrå back. Björnes magasin på honom...
Stå upp framför egen kasse nästa gång! Speciellt när någon åker på våran målvakt, tack!
Kommentera

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2009-09-28
Uno Gordon:

Va tusan är det du skriver, slår ner på oss som vart med i svängen ett antal år och kallar oss för PRO-gubbar å andra skällsord som "Espan Varning".

Jag tror det är läge för en ursäkt här, om några år är du lika mosig som jej å då känner du minst lika stor glädje som nu att stappla upp på västra stå.

Om den finns kvar då förståss och du har orken i behåll.

Illa! Magnus, tycker Buxsås expressen
Kommentera

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2009-09-28
Knylan: Nu måste jag kliiva och ge dig ordentligt med cred Olle! Inte ofta jag har hållt med dig under årens lopp men precis som jag rosade RockRoffe för några veckor sedan så är det på sin plats med ett ordentligt erkännande från min sida till dig. En mycket bra sammanfattning ifrån din sida. Även om jag själv är en stor dansbandsentusiast och som för övrigt fick min insändare införd i gårdagens ST så slår du huvudet på spiken den här gången. Visst är det trevligt med social samvaro men det är lite för mkt "Espan-varning" 02.45 över klackens mentalitet numera. Det är svårt att identifiera sig egentligen. Spridningen är så absurd och total att man inte vet om man skall skratta eller gråta över förvandligen som skett. Priset tog nog den kepsprydda pensionären i trappan längs Västra stå i matchen mot Brynäs när jag fick ett utbrott på en brynäsare som blev utvisad efter en privat uppgörelse med en kvinnohund. Jag skrek nåt i stil med tattare och pajasjävel. Då hyschade gubbtjyven åt mig att vara tyst. Men snäll som jag är så valde jag att inte tjafsa. Men vad f-n är det frågan om egentligen? Skall PRO ta över vårat revir eller? Är det pensionärerna som skall diktera villkoren? Då går det banne mej för långt! Händer det en gång till då kommer jag inte skräda orden vad jag tycker och känner. Då skiter jag blankt om vakterna får bära ut mig alltså. FÖR INGEN OCH ABSOLUT INGEN SKALL BE MIG VARA TYST PÅ VÄSTRA STÅ! Vad är det för könslösa människor egentligen som kliver upp på ståplats och uppmanar folk att vara tyst???

Om man inte får visa känslor verbalt på hockeyn då¨kan man lika gärna spela inför tomma läktare!

Lite casual skall det tamejfan vara! Det skall vara ett rent helvete att möta Timrå i Timrå! Det är våran borg, vårat hem, vårt revir!

Gittan 45 i all ära, det är mysigt med mogna kvinnor i kort-kort och en doft som berusar en man själsligt och sticker lite lätt i näsborrarna. Men det kan vi ta på danserna i Bergeforsparken eller Aveny om torsdagskvällarna.

Varför inte låta allt ta sin början redan på torsdag? Ni har väl inte glömt Popovics obscena gester mot Timråklacken. En gång är definitivt en för mycket! Välkommen till helvetet Peter!

Och Hallins pojken skall få det svettigt och skitnödigt han med!

FORZA TIMRÅ! SLAKTA TÄLJE!
Kommentera

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2009-09-28
Captain Crash: Det är många som håller med dig. Givetvis även jag. Det är en vacker tanke detta med att "alla ska få vara med och tjoa och tjimma!" men för Timråklackens utveckling så kan jag tycka att det inte är optimalt. Vi har ju ingen mentalitet. Vi är som en väldigt stor person som helt saknar personlighet och därigenom bara blir en tråkig fet person. Vi tycker ingenting. Det kan gnällas något oerhört på internet men på läktaren visas inget missnöje eller känslor överhuvudtaget. På bortaresor så kan fokus i många fall vara att få goda omdömen från vakter och polis än att klackens stöd till laget ska ge avtryck. Den här snälla mentaliteten har sakta men säkert gjort så att vi idag har en klack som består av betydligt fler "Gittan 45, hårfrisöschka" än killar i åldrarna 15-40, som kanske är den grupp en klack traditionellt består av.

Det jag tycker saknas mest är det genuina engagemanget. Det buas inte ens under motståndarlagets timeout i viktiga matcher numera. Klacken fungerar mer som en social inrättning där folk kan träffa bekanta än som just en klack. Man tar på sig sitt supporterskap i form av en matchtröja någon timme innan match för att sedan ta av det efter matchen och hänga in i garderoben till nästa hemmamatch. Allas engagemang kan av naturliga orsaker inte se likadant ut, men jag tycker att det är så slätstruket allting.
Kommentera

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2009-09-28
Kan inte någon ta bort länken "Bildspecial: Färjestad-Timrå" man blir ju deprimerad av att se den.
Kommentera

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2009-09-28
JNS: näe, minns flera gånger när trumman gick sönder , efter det så var det knäpptyst.

Sca cupen Sundsvall - timrå, då var det många som tog illa upp och blev helt hysterisk för att timråklacken stog emot lite när sundsvall sjung hatramsor.. det säger ju ganska mycket om mentaliteten.. lilla snälla timrå..
Kommentera

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2009-09-28
persson:

Det är lustigt, varje gång det klagas på klacken så kommer alltid någon med den geniala och busenkla lösningen "Bort med trumman"!

Jag säger TESTA, vafan det kan inte gå mer än åt helvete och om det gör det slå slipper vi ju älta en patenterad universallösning!
Kommentera

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2009-09-28
persson: Är rädd att om vi skulle ta bort trumman så skulle inte ens dom som går på tjack skrika..
Kommentera

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2009-09-28
Simmalugnt: finns nog en å annan kärring som kan dra näven i bordet på syjuntan också!

Ta bort trumman.
Kommentera

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2009-09-28
Paddan:

80-åriga krutkärringen? nix, inte sett.

Men jag förstår inte vad Wernblom har med det här att göra.
Kommentera

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2009-09-28
persson:

På bortraresorna brukar det finnas en och annan gubbe eller tant som orkar hålla i gång, fast då handlar det väl inte om tjack utan om lagliga droger från Butik gröna skylten.

Men då får man väl helt enkelt inhägna ett eget område för klacken på ståplats och sedan får man göra inträdesprov under en match där man bedöms av en jury ur supporterklubben lite som i Idol för att sedan få en guldbiljett till klackfållan.. =oD
Kommentera

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2009-09-28
Simmalugnt: Äh, vadå, då har du inte sett intervjun med den 80-åriga krutkärringen som står i klacken. Man ska inte förakta PRO-människor med vana att sjunga i kör.
Kommentera

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2009-09-28
Simmalugnt: "Förövrigt så spelar åldern inte någon roll alls så länge man håller igång och lever om!"

Tycker inte jag heller men de tråkiga är att dom inte gör de!
Kommentera

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2009-09-28
Paddan:

Nänä, bara för att det funkar för er så betyder det inte att alla bör ta efter. ;oD
Kommentera

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2009-09-28
Simmalugnt: åldern spelar ingen roll har du ju rätt i , men är det många gubbar och tanter som orkar det då? möjligen på tjack.
Kommentera

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2009-09-28
JNS: Håller med, fram för fler målbrottsröster i klacken
Kommentera

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2009-09-28
JNS:

Om du tycker att 90% av klacken består av PRO-medlemmar så är du antagligen så ung att du inte får gå på matcherna ensam utan föräldrar.

Förövrigt så spelar åldern inte någon roll alls så länge man håller igång och lever om!

Jag hoppas få se (och höra) många gamla rävar på Hovet den 31:a oktober.
Kommentera

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2009-09-28
persson: Håller med. Ca 90 % av klacken är medlem i pro......
Kommentera

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2009-09-28
Captain Crash: Konstigt att vi inte får någon respekt när halva klacken består av 40+ kvinnor, och en jävla trumma som ska låta stup i kvarten, det är helt sjukt varför en trumma ska behövas för att skapa lite tryck.
Inget ont om alla barn/kvinnor i klacken! missförstå mig inte, men det behövs mer killar,20-40 år som kan dra igång lite.

VAKNA TIMRÅ!! det har börjat nu..
Kommentera

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2009-09-28
Jaja jag antar att det är bättre att folk reagerar än håller sig likgiltiga. =oD

Och jag lovar att blir det mot all förmodan förlust på torsdag så ska jag överväga att ansluta mig till den stora skaran i ångestens förlovade land men inte förr.
Kommentera

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2009-09-28
The Palm: Kan inte annat än hålla med dig. Allting ska vara så jävla snällt hela tiden. Spelarna är snälla. Klacken/publiken är för snäll, och verkar ska vara snäll. Se bara va livat det blev av yoghurt. YOGHURT! Vissa gick i taket som om det vore der undergang... man häpnar. Skönt att någon visade känslor kan jag känna. Det finns hopp.

Tro på fan att spelarna inte visar nån större vilja när vi på läktaren beter oss som om vi vore lobotomerade. Och inte blir motståndarna "skrämda" eller påverkade av lite sång o handklapp.. Nej, mer skrika, mindre sjunga! Eon skulle om jag fick bestämma vara ett helvete att komma till, där man som motståndare känner sig avskydd och där det är obehagligt.

Men välkommen SSK till en trevlig kväll på torsdag, vi bjuder på fika och utlovar inga fula efterslängar. Passa på att vinna också vetja.
Kommentera

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2009-09-28
Skarin: Ja vad fasiken är det frågan om? Ser att även JimmyH är inne på samma linje i sitt senaste blogginlägg.
Jag vet att jag även vid några tillfällen ifjol tyckte att TIK var så jäkla snälla, men då kom Pärssinen tillbaks från skada och började puckla på lite folk.
När var det senast vi såg en Timråspelare ta en fight? Inte för att jag förespråkar denna neandertaliserade form av "underhållning", men när Timrå spelar behöver sällan ens linjedomarna separera två spelare som brakar in i varandra..

Eller, jo förresten.. Domarna borde ha separerat spelarna från Sanny Lindström efter slutsignalen. Det där kramkalaset hade man klarat sig utan, precis som JimmyH skriver..
Kommentera

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2009-09-28
The Palm: Bra inlägg. Men det jag undrar över är varför Styf ser så oengagerad ut. Han verkar deppig. Som att det här inte riktigt är roligt.
Kommentera

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2009-09-28
Jag blir så oerhört irriterad när man ser en timråspelare som åker och tänker på annat, är som i en annan värld när pucken åker förbi bakom ryggen.

Hur kommer man upp i högsta serien med det ointresset för hockey?
Kommentera

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2009-09-28
Jag känner fortfarande ett behova av att älta gårdagen eftersom matchen orsakat irritation, sömnbrist och koncentrationssvårigheter.
Mestadels pga den brist på "jävlaranamma" som Timråspelarna visar. Åke Lund blir påkörd två gånger, utan att någon av pååkningarna renderade svettig handske i ansiktet på någon FBK:are. Inte fasiken skall man får köra på vår målvakt? Oavsett om det är oavsiktligt eller inte. I och runt målburen skall ingen motståndare få vara. Punkt! Råkar dom sedan nudda målvakten så är det ett övertramp av bibliska proportioner.
Men vi var jättesnälla och stöttade FBK:arna i sina oavsiktliga pååkningar. Hjälpte dem upp från isen osv..
Nä, mer elakhet!

Sedan tycker jag också att man var lite väl snäll mot Vinnerborg när vårt mål (om det var mål) blev bortdömt. Varför tjafsar inte Styf som en dåre om videogranskning? Varför slänger inte Challe in en vattenflaska? Vi skall inte tolerera tveksamma bedömningar för i slutändan kan det skilja väldigt lite poänmässigt mellan slutspel, ingenmansland och kvalserien. Varenda jäkla poäng, och vartenda mål är värt att kriga, gråta, tjafsa och böna och be om.
Dessutom har Vinnerborg en rejäl skuld till Timrå IK sedan fjolårets förlust i kvarten mot HV.

Jag var drypsäker på att Vinnerborg gjorde fel när han dömde bort målet. Detta eftersom tekningen blev i FBK:s zon, och det borde den inte ha blivit om Pärssinen blev avblåst för offside i målgården. Å andra sidan blev resultatet av spelet utvisning för FBK varför nedsläpp ändå blir i FBK:s zon.
En sak är dock säker. Pucken var inne innan Vinnerborg blåste av för "blockering" eller vad det nu var.. VIDEOGRANSKNING FÖR F-N.

Så! Nu är jag klar med gnäll över måndagen. Nu något positivt.

Axelssons framspelning till Sonntag. Fantastisk! Som taget ur EA Sports NHL10, elitserieversionen. Mycket bra Axelsson (och Sonntag som är på rätt plats igen, vår skyttekung)!

Kör över SSK på torsdag och var inte så förbaskat snälla!
Kommentera

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2009-09-28
Ambroo: Du kan ta det piano kompis! Proppen ur på torsdag. 7-2 till Timrå. Vattenskallen Popovic skall få på käften bokstavligt talat. Corso hänger 3, Hynning 2, MPS 1 och så får även Sonntag smälla in en puck.

I övrigt en bra kväll trots Timråtorsk. Skattkistebonusen på Jack Vegas hos Red Bar och 500kr och fyrlingen till 5.95 på satsade 40kr satt också.
Luleå, Brann, Storvreta och Manchester City. Tack för kaffet!

Halsdukstifo på torsdag?

ALLTID RÖTT, ALLTID RÄTT ;)
Kommentera

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2009-09-28
Lagkapten: Lär väl inte bli mer tyngd med honom i laget......men ändå.
Kommentera

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2009-09-28
Lagkapten: Jävla Bremberg, mer glas... För mig får det gärna vara två-tre missanpassad brillormar, bara de kööör!
Kommentera

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2009-09-28
Ambroo: jag saknar bremberg på domustrappan
Kommentera

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2009-09-28
Skarin: Jag saknar puls... Något är fel, det är åt helvete. Mööörker......du vet!
Kommentera

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2009-09-28
Skarin: det är för lite tyngd o för välkammat på forwards sidan
Kommentera

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2009-09-28
Ambroo: Är det inte spänningen man vill åt? DramaTIKen, nervositeten, ja att samtliga mål och poäng betyder....allt? ;)

Nä huga. Tvångströja eller tvångstrea......det är frågan. Haha.
Kommentera

1180890 · »