Captain Crash: Konstigt att vi inte får någon respekt när halva klacken består av 40+ kvinnor, och en jävla trumma som ska låta stup i kvarten, det är helt sjukt varför en trumma ska behövas för att skapa lite tryck. Inget ont om alla barn/kvinnor i klacken! missförstå mig inte, men det behövs mer killar,20-40 år som kan dra igång lite.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Inget ont om alla barn/kvinnor i klacken! missförstå mig inte, men det behövs mer killar,20-40 år som kan dra igång lite.
VAKNA TIMRÅ!! det har börjat nu..