Jaja jag antar att det är bättre att folk reagerar än håller sig likgiltiga. =oD
Och jag lovar att blir det mot all förmodan förlust på torsdag så ska jag överväga att ansluta mig till den stora skaran i ångestens förlovade land men inte förr.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Och jag lovar att blir det mot all förmodan förlust på torsdag så ska jag överväga att ansluta mig till den stora skaran i ångestens förlovade land men inte förr.