Bragd-Birger: Jag vet inte hur det sett ut tidigare säsonger men jag skulle tro att Mattias K är en slowstarter. En stor spelare som liksom behöver få lite tid på sig för att få igång sin kropp. När det gäller Corso tycker jag att han varit precis så bra som jag förväntar mig. Däremot tror jag det skulle vara bättre om han var den som levererade passningarna i stället för som det är nu då han är den som finns framför kassen.
Jag tror att det skulle bli bättre om man bytte ut t.ex. Hynning i första-kedjan till någon som kan ta jobbet framför kassen. På så vis tror jag man får ut maximalt av Corso.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Bragd-Birger: Jag vet inte hur det sett ut tidigare säsonger men jag skulle tro att Mattias K är en slowstarter. En stor spelare som liksom behöver få lite tid på sig för att få igång sin kropp. När det gäller Corso tycker jag att han varit precis så bra som jag förväntar mig. Däremot tror jag det skulle vara bättre om han var den som levererade passningarna i stället för som det är nu då han är den som finns framför kassen.
Jag tror att det skulle bli bättre om man bytte ut t.ex. Hynning i första-kedjan till någon som kan ta jobbet framför kassen. På så vis tror jag man får ut maximalt av Corso.