Blizzard: Skellefteå nära att landa Surovy...(Tack vare bra relationer o externa finansiärer)....Och inte tror jag att Rögle eller Södertälje har värvat klart! Men Tik har sparat pengar iaf, (Blir nog en helvetisk säsong!)
Blizzard: den enda logiska förklaringen måste ju vara att han ännu inte är 100% återställd för i annat fall så måste han ju få mer speltid, helt klart.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer