Är ni inte lite väl kritiska nu va? Visst är det en ganska medioker match, men jämfört med hur vårt bortaspel kunde se ut under många matcher ifjol så är det här rena kassaskåpsförsvaret.
Nu är ju också Färjestad lite off idag, så om bara några fler förutom Corso kunde sätta lite speed på rören i anfallet så vinner vi det här. Gissar på att MPS kommer upp i sista och avgör på pass från Corso.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Nu är ju också Färjestad lite off idag, så om bara några fler förutom Corso kunde sätta lite speed på rören i anfallet så vinner vi det här. Gissar på att MPS kommer upp i sista och avgör på pass från Corso.