RTS: Förväntningar ska man kunna ha fast när det är så pass illa som idag så börjar man ju undra. Det mysiga är ju att FBK inte ens är nära att vara bra. Sen är det såklart förjävligt att vi blir rånade på tredje målet, men jag tror inte att det hade räckt för poäng ändå. Vi är ett lag med tre tredjefemmor utan nån som helst struktur som dessutom saknar allt vad aggressivitet heter.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jag är orolig.