1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614979 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1180167

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2009-09-28
Simmalugnt: Jag tror jävligt många är oroliga helt klart... Man vet fortfarande inte vart laget ståt helt enkelt? Vi har ett ungt och ganska orutinerat lag som behöver poäng snart. Men dom tar vi mot SSK på torsdag !

Svarskommentarer

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2009-09-28
Foyn:

Orolig ja det får man vara, men när halva forumet förvandlas till hysterikor då blir man ju fundersam.

Jag tror definitivt på 3 poäng mot SK på torsdag.

Skulle vi mot all förmodan torska där då kanske det är dags för grabbarna att ta sig en funderare.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer