Har stor tro att dom går till slutspel, men man måste kunna ha ett eget offensivt spel!! Nu är det bara kontringar som gäller! FBK är inte ett dugg bättre än TIK i år!! Och detta j-la dutande i försvarsspelet!!! Fan kliv dit rejält!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Har stor tro att dom går till slutspel, men man måste kunna ha ett eget offensivt spel!! Nu är det bara kontringar som gäller! FBK är inte ett dugg bättre än TIK i år!! Och detta j-la dutande i försvarsspelet!!! Fan kliv dit rejält!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!