1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614975 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1180191

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2009-09-28
liston: Nog har han varit blek, men jag förstår inte varför en kille med potential för +20 mål får runt 2 sek i speltid då det gäller powerplay. Ett pp-spel som dessutom knappt existerar.

Svarskommentarer

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2009-09-28
Ambroo: Kraven på Marcus Karlsson kanske är orimligt höga? Hur många mål/poäng gjorde han där borta? Sett till vad han fått ut såhär långt hos oss så undrar man ju lite över kvalitén på farmarligorna hur bra det egentligen är.

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2009-09-28
Ambroo:

Han måste ju bara sätta in Anger med Corso i första!!! Fattar inte varför han inte är där redan!!! Är det nån som kan lägga pucken på bladet likt Linkan så är det Corso

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer