1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614979 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1180192

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2009-09-28
liston:

Vi ska nog inte förvänta oss för mycket av Anger!!! Det är en enorm skillnad att ha Linkan bredvid sig, och nån Linkan har inte TIK!!!

Svarskommentarer

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2009-09-28
Taurus: Ska vara han på kontoret då,
Klart att det svårt att komma som ny till en klubb och dessutom sakna sin kompis, men lite mer än vad han visat har man rätt att kräva.

Okej, jag ger mig på den punkten om Anger, men som nån skrev att det inte fanns nå PP-spel, ändå så kunde man läsa att nu skule TI`K hem och gnugga PP innan serin började, var det detta PP som dom gnugga, utan fart, utan fantasi utan..........................

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2009-09-28
Taurus: En hel Pärssinen då ska du nog se att Anger börjar måla! Men kan ju inte bara vara Pärssinen Anger och Corso som börjar åka skridskor!

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer