1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614975 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1180237

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2009-09-28
Foyn:

Jag misstänker att han tycker sej ha blåst av innan pucken är i mål, men det är mycket tveksamt att så är fallet.. å skulle det nu vara så, så är det ändå j*vligt dåligt av honom, för det fanns ingen anledning att blåsa i det läget.. men är man inte bättre än att man dömer på elitnivå, så vad kan man begära? Å i det här fallet blir det ju faktiskt, så att säga, dubbelt så dåligt, eftersom T. Andersson inte heller gör något åt saken.. Vad är hans roll på plan egentligen?

Svarskommentarer

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2009-09-28
Peltomaa: Ja man får väl bara acceptera att storlagen får fördelar. Våra sopor till domare är nog inte bättre?

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer