1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614973 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1180880

Timrå IK - SSK 2009-10-01
En måste match, men också en match med slitningar.

Är man född i tokstan, spelat hockey på månskensrinken vid krematoriet, så är det förbaskat svårt att vara otrogen mot det Sét som ändå funnits där i hjärtat sedan barnsben. Men dessa dryga 30 år i hockeyns lilla Meka gör att det finns andra vibbar som styr ens kärlek till icehockeyn å då TIMRÅ IK. Självklart skall det bli tre färska points I morgon, allt annat är en mindre konkurs i mitt hockey hjärta, Södertälje får ursäkta.

Jag förvänta mig att få se (OM INTERNET BEHAGAR FUNKA HÄR NERE) en kraftfull anstormning och att matchen är avgjord redan i första, typ 4-0 till TIK vore en bra start. Så varför inte tippa tokiga 7-1 till Vivsta gänget, tre backmål å fyra från Anger, HiHI…..

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - SSK 2009-10-01
Abron: Själv tippar jag 6-1, Det blir garanterat kross imorrgon.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer