Försäker challe släta över den dåliga insatsen mot FBK?
från dagbladet:
"Vi har spelat bra”
– Förtroende har dom, det vet dom om också. Vi har spelat bra, bortsett från matchen mot Brynäs kanske, även om inte resultaten varit bra. Det hade varit en annan sak om det hade sett åt helvete ut, förklarar han.
Timrå kom hem till Sundsvall under natten mot tisdag och var lediga från träningen samma dag"
Det såg för j-vla dåligt ut mot FBK. Ikväll kräver jag 3 poäng. Jag accepterar inte 2 pinnar.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
från dagbladet:
"Vi har spelat bra”
– Förtroende har dom, det vet dom om också. Vi har spelat bra, bortsett från matchen mot Brynäs kanske, även om inte resultaten varit bra. Det hade varit en annan sak om det hade sett åt helvete ut, förklarar han.
Timrå kom hem till Sundsvall under natten mot tisdag och var lediga från träningen samma dag"
Det såg för j-vla dåligt ut mot FBK. Ikväll kräver jag 3 poäng. Jag accepterar inte 2 pinnar.