Det mest positiva är att laget reser sig i tredje, starkt faktiskt och det visar på moral. Challe körde hårt i tredje, det var avgörande tror jej så jag vill även kalla detta en tränar seger...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
For sure....
Det mest positiva är att laget reser sig i tredje, starkt faktiskt och det visar på moral. Challe körde hårt i tredje, det var avgörande tror jej så jag vill även kalla detta en tränar seger...