Uno Gordon: "När man sedan sneglade upp på resultattavlan och får se Frölunda-Djurgården 1-5 så blir man konfunderad?! VAD I H-E ÄR DET FÖR NÅGONTING SOM HÄNDER???"
Kollar man på Holmqvist match så är det inte så konstigt att det sluta 1-5...Det var en typisk Holmqvist-Down! Han var bedrövlig.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Kollar man på Holmqvist match så är det inte så konstigt att det sluta 1-5...Det var en typisk Holmqvist-Down! Han var bedrövlig.