1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614966 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1181469

Sv: Timrå IK - SSK 2009-10-01
Foyn: Jag är fullständigt seriös angående Hynning! Vad jag dock tycker att man ska ta i beräkning är ju att han aldrig blev den målskytt han var tilltänkt att vara, det kommer han inte bli den här säsongen heller. Corso jobbar ju nästan bättre själv när Hynning INTE är inblandad i spelet.

Du får gärna anse att jag har fel men så länge Hynning spelar i förstalinan så välkomnar jag alla små "fall framåt" som han kan göra.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - SSK 2009-10-01
Olle: Du får självklart tycka som du vill. Skulle själv vilja se Timo eller kanske Anger i första? Första linan måste komma upp bra många snäpp när vi möter lite bättre motstånd och jag anser att Hynning inte tillför tillräckligt? Men vi får se.... Ny match på lördag ! Kanske sjuan stänker in två baljor mot Jesusbrorsorna ?

Sv: Timrå IK - SSK 2009-10-01
Dont look back in anger...

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer