1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614966 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1181598

Sv: Timrå IK - SSK 2009-10-01
Just ja jag glömde Måns. Det var en sekvens i 2:a då han såg så trött ut, han Hade en gråsugga hängande på vardera benet, han stapplade fram på skridskorna.
"Åk o byt!" skrek jag på läktaren när han var i offensiv zon, eftersom båset vårt var alldeles intill.
"Han är ju helt slut", svarade grannen bredvid mig.

Åkte han o bytte? Nej inte han inte.
Han åkte ner för att "stärka" defensiven, backarna får tag på pucken o Måns stapplar vidare på isen för att forchecka i snigelfart.

Då insåg jag ju att han inte var så trött o slut som jag hade trott. Han är verkligen så seg på skridskorna! Det syns så tydligt när det blir stora ytor ute på isen men mindre när det är trångt.

Hå hå ja ja!

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer