Bragd-Birger: Skulle vara helt klart intressant att se vad de femmorna kunde prestera, förnuftiga resonemang känner jag.
Det roligaste att se igår var att rollfördelningen i 3:e perioden blev så tydlig. Rätt folk spelade i PP och de som man förväntades skulle ta tag i saker o ting gjorde det. Jag blir ju alldeles matt när man bara rullar femmorna i PP som man gjorde under första två perioderna. Starta ett PP med Axelsson och Starkov med Sonntag o Erixson på backen känns inte bra exempelvis.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Det roligaste att se igår var att rollfördelningen i 3:e perioden blev så tydlig. Rätt folk spelade i PP och de som man förväntades skulle ta tag i saker o ting gjorde det. Jag blir ju alldeles matt när man bara rullar femmorna i PP som man gjorde under första två perioderna. Starta ett PP med Axelsson och Starkov med Sonntag o Erixson på backen känns inte bra exempelvis.