Knylan: Haha. Rätt och riktigt. Det är för lite känslor. Jag tycker vi visar upp för få känslor både på isen samt som publik. Uppe i Holken där jag sitter brukar det gå hett till i alla fall ;)
Själv känner jag inte alls på samma sätt mot Nubben som många andra gör. Av olika anledningar så klart :)
Däremot är jag glad över att Hahl kommer missa en del matcher. Samt att Oscar Steen missar derbyt kommande torsdag. Det får gärna Sussie också göra.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Själv känner jag inte alls på samma sätt mot Nubben som många andra gör. Av olika anledningar så klart :)
Däremot är jag glad över att Hahl kommer missa en del matcher. Samt att Oscar Steen missar derbyt kommande torsdag. Det får gärna Sussie också göra.