1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1182230

Sv: HV 71 - Timrå IK 2009-10-03
Bigthelin: Tre raka hederssamma förluster på bortaplan. Fan vad tungt. Dubbelutvisningen i första perioden blev avgörande.

Modo är helt under isen. Bara att hoppas det håller i sig till efter Derbyt.

Svarskommentarer

Sv: HV 71 - Timrå IK 2009-10-03
Rooster23: hade det bara varit en utvisning hade hv bara fått ett mål i pp istället för två. Hade vårat mål blivit godkänt så hade det alltså i slutet av matchen stått 3-4 till oss. (räknar bort målet i tom bur då man vid ledning vanligtvis inte tar ut målvakten:) ) sedan görs det ju mål av svensson i slutet också.

5-3 till oss om herr zebra och video-zebran dömt rättvist????

Sv: HV 71 - Timrå IK 2009-10-03
Rooster23:
Men hallååååå... vad i hela friden är hedersamt med en förlust? Sen att de ändå krigade på är ju ok.. men du..? Hedersam förlust?

Sv: HV 71 - Timrå IK 2009-10-03

Rooster23: "Modo är helt under isen. Bara att hoppas det håller i sig till efter Derbyt."

Det är lugnt, du behöver inte vara orolig.


Sv: HV 71 - Timrå IK 2009-10-03
Rooster23: Andras mållösa förlängningar är också en tröst.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer