Rooster23: hade det bara varit en utvisning hade hv bara fått ett mål i pp istället för två. Hade vårat mål blivit godkänt så hade det alltså i slutet av matchen stått 3-4 till oss. (räknar bort målet i tom bur då man vid ledning vanligtvis inte tar ut målvakten:) ) sedan görs det ju mål av svensson i slutet också.
5-3 till oss om herr zebra och video-zebran dömt rättvist????
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
5-3 till oss om herr zebra och video-zebran dömt rättvist????