RocknRolf2: Härligt att DU är positiv. Men gnäll inte när det går åt skogen ikväll,är du snäll, eftersom det är en solklar torsk o inget att hetsa upp sig för. Själv tänker jag negga resten av säsongen. Har dessutom slutat ha nån form av Timrå-attiraljer på mig på matcher eftersom det går åt pipsvängen då.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Själv tänker jag negga resten av säsongen. Har dessutom slutat ha nån form av Timrå-attiraljer på mig på matcher eftersom det går åt pipsvängen då.
Vad gör man inte för vinst!