Börjar fundera på om vissa supportrar är halvfulla på varje match och inte ser vad som händer på isen (ej riktat till någon specifik!) eller om spelförståelsen överlag är så pass låg helt enkelt.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Börjar fundera på om vissa supportrar är halvfulla på varje match och inte ser vad som händer på isen (ej riktat till någon specifik!) eller om spelförståelsen överlag är så pass låg helt enkelt.