Bergius: Tydligen är det inte många nolaskogsare som blivit taggade. Först hade man en förlängd deadline till onsdag, men nu har man flyttat fram den igen. 26 anmälda i skrivande stund.
Inget medlemskrav och ny deadline! Precis, ni läste rätt, det blir inget medlemskrav på resan till Timrå!
Så det kostar endast 250:- att följa med på matchen imorgon!
Det går att anmäla sig till och med klockan 15.00 under torsdagen!!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Inget medlemskrav och ny deadline!
Precis, ni läste rätt, det blir inget medlemskrav på resan till Timrå!
Så det kostar endast 250:- att följa med på matchen imorgon!
Det går att anmäla sig till och med klockan 15.00 under torsdagen!!
Sprid ut det till alla och anmäl er nu!!
Artikeln publicerades av Robbin Öberg ([email protected]) ( 091007