mikenomad: Såklart vi skall nita er med 7-2 utan vår 1e och 2e center. Jag blir faktiskt smått sur om det inte blir en större vinst än så.
Jag menar vi har ju faktiskt mäktat med färre mål frammåt men det är väl den enorma defensiv vi har som gör att vi vinner med så stora siffror i kväll.
Det enda man hoppas på inför den här matchen är att man faktiskt skall få lite underhållning vilket det varit tunt med. Hoppet är väl att det blir hawaii hela matchen för med det självförtroende dessa lag bör ha så förväntar jag mig inget skönspel.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jag menar vi har ju faktiskt mäktat med färre mål frammåt men det är väl den enorma defensiv vi har som gör att vi vinner med så stora siffror i kväll.
Det enda man hoppas på inför den här matchen är att man faktiskt skall få lite underhållning vilket det varit tunt med. Hoppet är väl att det blir hawaii hela matchen för med det självförtroende dessa lag bör ha så förväntar jag mig inget skönspel.