Ambroo: Med tanke på att han centrade vår 2a formation så borde han väl räknas som en av våra topp två centrar. I alla fall produktivt då Svarten helt klart är en bättre spelare i helhet.
Men som jag skrev tidigare så har jag ingen aning om vad resultatet kan bli utan hoppas bara på att det blir en underhållande match. Har ju inte varit så många sådana för oss den här säsongen.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Men som jag skrev tidigare så har jag ingen aning om vad resultatet kan bli utan hoppas bara på att det blir en underhållande match. Har ju inte varit så många sådana för oss den här säsongen.