Man måste komma ihåg att Timrå är både Challes och Linkans premiär i deras nuvarande positioner. Nästa gång hoppas jag man anställer folk med lite mer yrkesrutin så att säga. Det här är bara för jävla bedrövligt.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Man måste komma ihåg att Timrå är både Challes och Linkans premiär i deras nuvarande positioner. Nästa gång hoppas jag man anställer folk med lite mer yrkesrutin så att säga. Det här är bara för jävla bedrövligt.
Sparka Challe!