1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614980 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1184495

Sv: Timrå IK - Modo 2009-10-08
timråhjärta: Vårat hjärta för laget kommer alltid att vara kvar, men spelarna har inte en djävla gnutta hjärta eller stolthet för färgerna de bär, det var det länge sen de hade , det värsta är väl att coacherna defenitivt inte har det.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Modo 2009-10-08
Det är faanimig skamligt!!!! skulle jag missköta mitt jobb så då skulle jag få
sparken,men inte dessa för högt betalda lyxlirare,jag tror jag tar timeout
från hockeyn resten av säsongen,kalla mig gärna medgångssupp.
men alla har ju en gräns för vad man tål,min är nådd nu.

Sv: Timrå IK - Modo 2009-10-08
MB:
Blir bara så ledsen, det är inte ens skoj på matchdagen ju...

Inget pirr
nästan igen förväntan kvar ,att idag vänder vi på skiten
bara trött acceptans att sakta med säkert så produceras det mera, men även släpps in mera

När ska jag få se stoltheten hos spelarna, glädjen och vinnarskallarna igen
Timrå känslan som alla tidningar skrev så mycket om

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer