1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614973 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1184506

Sv: Timrå IK - Modo 2009-10-08
RTS: Antingen från styrelsen eller från Challe själv.

Säger man inget så kan man dra åt helvete. Jag kan omöjligt se Challe som tränare i Timrå mer än max månaden ut. Ju snabbare vi är av med eländet desto bättre.

Linkan har ju även gjort sitt sista år som sportchef i en elitserieklubb. Det är för mig fortfarande obegripligt hur han kunde få den tjänsten överhuvudtaget. Den mest pinsamma jävla rekrytering i klubbens historia!

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Modo 2009-10-08

RocknRolf2: Men skärp dig. Challe är väl verkligen engagerad i det som händer. Att det knyter sig för spelarna kan knappast vara hans buisness.
Vad har Challe gjort som gör att du vill se hans avgång?


Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer