MB: Vet ju att man aldrig mår bättre av att se tillbaka.. men ändå kan inte låta bli: Saknar somliga som tex MAnderville, Krykov, Koskinen, Sanny hmmm för deppad för att komma på nån nu helt enkelt.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Vet ju att man aldrig mår bättre av att se tillbaka.. men ändå kan inte låta bli:
Saknar somliga som tex MAnderville, Krykov, Koskinen, Sanny hmmm för deppad för att komma på nån nu helt enkelt.
matchen slut snart?