1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614967 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1184628

Sv: Timrå IK - Modo 2009-10-08
MB: Ja fi fan... Man var då bra less... Leda med 2-0 och tappa till 2-4.. Mådde riktigt riktigt illa där ett tag - 1 poäng ja... Kan man ju leva med.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Modo 2009-10-08
Jag förstår att frustrationen är stor, men tycker det är märkligt hur många skriver om "sparka Challe", "fiaskovärvningar", "inget hjärta"..mm mm.

-Bort med de naiva misstagen i egen zon
-Bättre effektivitet
-Islossning för nyckelspelare som M Karlsson, Corso, Anger

Så ska det lösa sig.

Sv: Timrå IK - Modo 2009-10-08
Yellowcard: Hade ett mail på gång till ledningen med deras målsättning att 09/10 spela final......ehhh har de sett något i fjol vad vi saknade???? tror jag skriver ett i alla fall, men poäng är poäng!!!

De sportsliga målen är:
A-laget
- A-laget skall;
säsongen 2007/2008 nå en Topp 4 placering.
säsongen 2008/2009 nå en Topp 4 placering.
säsongen 2009/2010 nå final

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer