Uno GordoKan bara hålla med....Ett gäng medelmåttor, utan nått som helst TIK-hjärta; Dom skulle jord-dras hela bunten! Trodde aldrig vi skulle ha ett sämre försvar än förra säsongen, men ack vad jag bedrog mig!..Styf o M-Karlsson är inte ett dugg bättre än Lotvonen eller R-Jonsson. (Tyvärr!)
Målvaktsidan är även den lika opålitlig som i fjol!
Hynning o Anger är en katastrof! (Släng in några ur J-20 laget.....Just-ja! Lika illa där!) Tik-s dagar i finrummet är räknade, med Norbergs uttåg försvann allt hopp!
Starkov fick kontrakt, Varför då? ( Han var nog tillräckligt billig!)
Ledningen för TIK! (Fy faan vilket svek för oss som bryr oss, men mig lurar man bara en gång!") ADJÖ!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Målvaktsidan är även den lika opålitlig som i fjol!
Hynning o Anger är en katastrof! (Släng in några ur J-20 laget.....Just-ja! Lika illa där!) Tik-s dagar i finrummet är räknade, med Norbergs uttåg försvann allt hopp!
Starkov fick kontrakt, Varför då? ( Han var nog tillräckligt billig!)
Ledningen för TIK! (Fy faan vilket svek för oss som bryr oss, men mig lurar man bara en gång!") ADJÖ!