1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1184817

Sv: Timrå IK - Modo 2009-10-08
Uno GordoKan bara hålla med....Ett gäng medelmåttor, utan nått som helst TIK-hjärta; Dom skulle jord-dras hela bunten! Trodde aldrig vi skulle ha ett sämre försvar än förra säsongen, men ack vad jag bedrog mig!..Styf o M-Karlsson är inte ett dugg bättre än Lotvonen eller R-Jonsson. (Tyvärr!)

Målvaktsidan är även den lika opålitlig som i fjol!

Hynning o Anger är en katastrof! (Släng in några ur J-20 laget.....Just-ja! Lika illa där!) Tik-s dagar i finrummet är räknade, med Norbergs uttåg försvann allt hopp!

Starkov fick kontrakt, Varför då? ( Han var nog tillräckligt billig!)

Ledningen för TIK! (Fy faan vilket svek för oss som bryr oss, men mig lurar man bara en gång!") ADJÖ!

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer