1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614991 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1185031

Sv: Apropå nånting...
The great one: Angående Styfs mål mot Nolaskogs igår i spel 6 mot 5...titta så effektivt det är när rightaren står på "rätt" sida" i PP-uppställningen med bladet inåt banan!
Konstatera det du oxå, Challe - och ställ om PP-uppställningarna med en rightare till vänster och en leftare till höger - hur jävla svårt kan det vara???

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Kevin O Shea: och titta vad effektivt det är med SLAGSKOTT, man blir ju chockad varje gång en back i timrå skjuter slagskott, är dom rädda att skjuta hårt eller? 98% av gångerna så lägger dom bara ner pucken mot mål som min mormor skulle kunna rädda, MER SLAGSKOTT :) Vi har ju flera stycken i timrå som har riktigt jävla bra skott som aldrig används :S

Sv: Apropå nånting...
Kevin O Shea:

Exakt, jag håller med. Borde vara självklart med klubban inåt banan. Fattar inte varför man ska krångla till det så. Det räcker med Pass-Pass-skott! Hur ofta ser man ett direktskott? Är det 1 gång per match? Bedrövligt.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer