Exakt, jag håller med. Borde vara självklart med klubban inåt banan. Fattar inte varför man ska krångla till det så. Det räcker med Pass-Pass-skott! Hur ofta ser man ett direktskott? Är det 1 gång per match? Bedrövligt.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Exakt, jag håller med. Borde vara självklart med klubban inåt banan. Fattar inte varför man ska krångla till det så. Det räcker med Pass-Pass-skott! Hur ofta ser man ett direktskott? Är det 1 gång per match? Bedrövligt.