Laken: Problemet är att VI INTE har någon riktig förstakedja. Det har vi inte haft sedan Hahl - Pärsinen - Pyöräle spelade ihop. Fjolårets försök med att hatta runt Pyöräle en hit och en dit det var ju faan ingen förstakedja, vi har inte haft någon sådan på två säsonger, så är det ju. Krasst, vi måste vara hippa, vara potentiella vinnare och betala bra så vi lockar BRA spelare... Bara hoppas vi kommer dithän, men fråga inte Mig hur...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
FORZA TIK.........alltid, alltid........