1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614979 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1185399

Sv: Timrå IK - Linköping 2009-10-10
Laken: Skulle kunna vara, ja man hoppas ju som supporter. Men det är inte samma muskler vi står med idag som när vi knöt Hahl - Pärsinen - Pyöräle till oss. Jag vill ha dom musklerna igen och därför går jag på gym, ooops.. Du förstår vad jag menar och du hoppas lixom jag, men den attraktionskraften och pengarna vi hade när vi knöt till oss H-P-P, det har vi inte idag och fråga inte Mig hur vi ska få tillbaka den....men jag hoppas..;-)

Vinn för helvete och ge mig frid, jag skiter i fotbolls VM 2010 i Sydafrika, bara Timrå vinner...

Men om Zlatan & Co ordnar en dubbel sedan så blir jag ju dubbelt så glad...

FORZA TIK.........alltid,alltid........

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Linköping 2009-10-10
Någon som vet om det finns NÅGOT ställe med Stream numer ????

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer