Abron: Varför skall saker och ting bara tystas ner då? Varför skall en hockeyspelare leva i en skyddad verkstad till skillnad ifrån en vanlig Svensson? Har man gjort några snedsteg får man väl ta konsekvenserna utav det hela också. Jag har alltid fått stått för mitt och då skall väl även dessa göra det också - inte sant?
Jag vet att jag har rätt i sak i den här frågan och skäms inte ett ögonblick för denna diskussion. Om man inte får diskutera det härinne, vart skall man då diskutera det?
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Jag vet att jag har rätt i sak i den här frågan och skäms inte ett ögonblick för denna diskussion. Om man inte får diskutera det härinne, vart skall man då diskutera det?
Som man bäddar får man ligga.